Różna wysokość drzwi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • embi80
    Classic
    • 2016
    • 1

    Różna wysokość drzwi

    sazad, 8)
  • embi80
    Classic
    • 2013
    • 7

    #2
    Różna wysokość drzwi

    Witam
    mam pytanie czy u was też drzwi przednie a tylne są na różnych wysokościach porównując do progu z prawej strony.

    Komentarz

    • greg505
      L&K
      • 2013
      • 1239

      #3
      Wszystko jest rowno,
      widze ze trafil ci sie jakis trefny model, niewyregulowane drzwi, defekty lakieru, ciekawe co tam jeszcze jest nie tak...
      Black magic

      Komentarz

      • doobo
        Drive
        • 2013
        • 48

        #4
        Moje drzwi od kierowcy jakoś dziwnie sie dotykają tzn jak zamykam je z taka siła jak pozostałe to po prostu sie nie dotykają, muszę nimi bardziej trzasnac, są dni kiedy po wejściu do samochodu muszę trzasnac nimi 3-4x zanim sie zamkną..czy to mozna wyregulowac czy...?

        Komentarz

        • padero
          Rider
          • 2009
          • 369
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #5
          Jeśli nie było żadnych nie przewidzianych sytuacji, to napewno można wyregulować, jedz do serwisu i powinni Ci to zrobić bez problemu.
          Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

          Komentarz

          • ketivv
            L&K
            • 2011
            • 1155

            #6
            Zamieszczone przez doobo
            Moje drzwi od kierowcy jakoś dziwnie sie dotykają tzn jak zamykam je z taka siła jak pozostałe to po prostu sie nie dotykają
            nie wiem jak w OIII ale w Yeti mam to prawie od nowości i pomimo zgłaszania w trakcie gwarancji rzekomo nic nie dało się z tym zrobić (opinia ASO Tarnów)

            Komentarz

            • greg505
              L&K
              • 2013
              • 1239

              #7
              Zamieszczone przez doobo
              Moje drzwi od kierowcy jakoś dziwnie sie dotykają tzn jak zamykam je z taka siła jak pozostałe to po prostu sie nie dotykają, muszę nimi bardziej trzasnac, są dni kiedy po wejściu do samochodu muszę trzasnac nimi 3-4x zanim sie zamkną..czy to mozna wyregulowac czy...?
              mialem tak przez pierwszy tydzien po odbiorze auta, obecnie jest OK, widocznie uszczelki sie ulozyly.
              Black magic

              Komentarz

              • embi80
                Classic
                • 2013
                • 7

                #8
                Dołączam fotki jak to u mnie wygląda.
                Nie wiem czy uda się to dobrze wyregulować gdyz jak widać na górnym przetłoczeniu jest mniejsza różnica niż na dole.
                Jak oddawałem auto do ASO na błąd lakierniczy to mieli to wyregulować, jak odbierałem samochód to zapytałem dlaczego to nie jest zrobione. Jeden mówił że regulowali a drugi że nie i mam jeszcze raz podjechać, ale ile razy z nowym autem można jeździć do serwisu.
                Załączone pliki

                Komentarz

                • grohu
                  Classic
                  • 2014
                  • 6

                  #9
                  to się nzaywa jakoś jakość.
                  nic dziwnego skoro nie nadążają z produkcją.
                  Najlepiej auta kupować w kryzysie jak jest małą sprzedawalność, bo wtedy montownie poświęcają więcej czasu na kontrolę jakości, szczególnie detali dostarczanych przez zewnętrzne firmy, wtedy to one głównie zarabiją na reklamacjach i przestojach lini.
                  VW np na postój lini do montowania VW Up bierze około 5 tyś euro za min.
                  Z uszczelek piszczy wiatr, w drzwiach zbiera się woda, radio gra bez basów, a co tam i tak najlepszym autem jest auto słuzbowe

                  Komentarz

                  • 4tech
                    RS
                    • 2008
                    • 4199
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10
                    :shock:
                    No grubo...
                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                    Komentarz

                    • Chris11
                      RS
                      • 2011
                      • 1587

                      #11
                      Zamieszczone przez grohu
                      Najlepiej auta kupować w kryzysie jak jest małą sprzedawalność, bo wtedy montownie poświęcają więcej czasu na kontrolę jakości
                      Jesteś tego pewien, czy domniemujesz?
                      Jak jest mały popyt na auta, to nie zwalnia się linii produkcyjnej, tylko odwołuje system zmianowy albo w ogóle fabryka staje na kilka dni.
                      Tak więc, czy kryzys, czy dobrobyt to pracownik i tak ma z grubsza (bo zawsze o te parę procent można przyspieszyć lub zwolnić) tyle samo czasu na montaż auta, a kontrola na jego sprawdzenie.

                      Komentarz

                      • Grew
                        Drive
                        • 2014
                        • 72

                        #12
                        Zamieszczone przez grohu
                        ........................
                        Najlepiej auta kupować w kryzysie jak jest małą sprzedawalność, bo wtedy montownie poświęcają więcej czasu na kontrolę jakości,...........
                        Sugerujesz że mamy czekać 10 lat aż będzie kryzys? :twisted:

                        Komentarz

                        • ukuk
                          Rider
                          • 2010
                          • 699

                          #13
                          Nie przejmujta sie nie jest zle - na niepolskim forum Golfa ludziom cale ramki drzwi doginali jak w trabancie, bo ramka szyby nie przylega do uszczelki

                          Komentarz

                          • andrzej1962
                            L&K
                            • 2010
                            • 1306
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                            • DADA 1.5 TSI 150 KM

                            #14
                            Ło matko a z tym jeździć się nie da to aż taka wada? ja pierdziu. Normalnie to jest masakra mieć tak nierówne drzwi. Ja oddałbym auto na wymianę normalnie. mało tego zażądałbym wymiany na auto klasy wyższej co najmniej A6

                            Komentarz

                            • mac_aaron
                              Elegance
                              • 2012
                              • 984
                              • Octavia III (5E3)
                              • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez andrzej1962
                              Ło matko a z tym jeździć się nie da to aż taka wada? ja pierdziu. Normalnie to jest masakra mieć tak nierówne drzwi. Ja oddałbym auto na wymianę normalnie. mało tego zażądałbym wymiany na auto klasy wyższej co najmniej A6
                              Pomyśl, że jak będziesz chciał sprzedać to będą Ci wmawiać, że składak albo przynajmniej drzwi wymieniane.

                              Komentarz

                              • HansHawk
                                Drive
                                • 2014
                                • 47
                                • Octavia III (5E3)
                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                #16
                                Szok... Chciałoby się napisać: "Panie, a kto Panu tak sp***lił?!" nie wygląda to dobrze, ja bym temu ASO do skutku dzień w dzień awanturę robił. Nie daj się, bo wygląda to okrutnie, nie po to wydałeś tyle kwitów, żeby dostać krzywy samochód.

                                Komentarz

                                • himi
                                  L&K
                                  • 2013
                                  • 1115
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                                  #17
                                  Awantury w ASO to czysta teoria. Oni sobie wypracowują z czasem system mechanizmów obronnych. Sam oszalejesz szybciej niż coś osiągniesz. Pamiętam jak miałem krótko civica na gwarancji jeszcze i jechałem kilka razy do ASO wściekły na niedoróbki: trzeszczącą deskę rozdzielczą, piszczące sprzęgło, korozje podwozia i kilka innych - zawsze słyszałem, że to tak ma być. Tutaj tez pewnie walka z ASO zakończyłaby się podobnym stwierdzeniem.

                                  Tutaj jednak bym sobie opłacił rzeczoznawcę i z jego protokołem walił prosto do SAP, a jak będą się opierdzielać to można dać znać jakiejś turbokamerze. Jest o co powalczyć, ale na spokojnie. Mogą przy okazji wyjść ,,kwiatki'' typu spad z lawety przy transporcie tego egzemplarza. Bo takie krzywizny ma mało który ulep od pana Józka blacharza po dzwonie.

                                  Komentarz

                                  • HansHawk
                                    Drive
                                    • 2014
                                    • 47
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                    #18
                                    Nie wiem jak podchodzą do klientów indywidualnych, z pozycji flotowca mogę powiedzieć, że jest zgoła inaczej... W każdym razie nie odpuściłbym.

                                    Komentarz

                                    • himi
                                      L&K
                                      • 2013
                                      • 1115
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                                      #19
                                      Flota ma swoje prawa - duży może więcej. Ja też bym nie odpuścił, bo przy sprzedaży kiedyś tego wozu będzie mocno pod górę. Nikt nie uwierzy w ,,ASO''

                                      Komentarz

                                      • grohu
                                        Classic
                                        • 2014
                                        • 6

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Chris11
                                        Zamieszczone przez grohu
                                        Najlepiej auta kupować w kryzysie jak jest małą sprzedawalność, bo wtedy montownie poświęcają więcej czasu na kontrolę jakości
                                        Jesteś tego pewien, czy domniemujesz?
                                        Jak jest mały popyt na auta, to nie zwalnia się linii produkcyjnej, tylko odwołuje system zmianowy albo w ogóle fabryka staje na kilka dni.
                                        Tak więc, czy kryzys, czy dobrobyt to pracownik i tak ma z grubsza (bo zawsze o te parę procent można przyspieszyć lub zwolnić) tyle samo czasu na montaż auta, a kontrola na jego sprawdzenie.
                                        Nie jestem tego pewien tylko to wiem, uruchamialem kilka produkcji, pracuje w branży automotiv od kilku dobrych lat i to bezpośrednio z OEMami.
                                        Jak fabryka ma mnóstwo zamówień to liczy się każda sztuka, jak zamówień jest mniej to się robią czepialscy. Znajomy zna team designerski z Mlady boleslav, zawsze dzwonii do nich jak sobie rozetnie głowę o otwarty schowek na okulary.

                                        W Octavii zauważyłem mnóstwo felernych punktów ( jakość wnętrza, Orange skin na lakierze), jest kilka ostrych krawędzi np. Pod fotelem przednim, zona zarysowała sobie nowe skórzane buty, ostra krawędź gdy wlozysz rękę do schowka na Tel i przy wyciąganiu nie możesz dotknąć obudowy pod panelem climatronika bo się przetniesz/podrapiesz. Podobnie w schowku pod włącznikiem świateł.

                                        Nigdy nie miałem skody, a mam za sobą dużo uruchomien produkcji desek rozdzielczych dla aut np VW UP Citigo (produkcja Bratysława), Insignia, Mercedes Cls, S, Peugeot 207,Fiesta. I mie moglo dojść do takiej sytuacji, że jakiś element może doprowadzić do uszkodzenia ciała. Do dnia kiedy nie dostałem sluzbowej skody nie wiedziałem, ze istnieją tacy producenci
                                        Z uszczelek piszczy wiatr, w drzwiach zbiera się woda, radio gra bez basów, a co tam i tak najlepszym autem jest auto słuzbowe

                                        Komentarz

                                        • andrzej1962
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1306
                                          • Octavia III combi (5E5)
                                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                          • DADA 1.5 TSI 150 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez grohu
                                          do schowka na Tel
                                          Sorka a gdzie to jest?

                                          Komentarz

                                          • spike1314
                                            Drive
                                            • 2013
                                            • 61

                                            #22
                                            Zamieszczone przez andrzej1962
                                            Zamieszczone przez grohu
                                            do schowka na Tel
                                            Sorka a gdzie to jest?
                                            tutaj:

                                            Komentarz

                                            Pracuję...